过剩摄取

储物间


if love truly makes you blind

如果爱会使人盲目

then i guess

那么我想

there is no need to see

我看不见也无所谓

i'll trade my eyes

把我的眼睛交换给你

so you can see for me

你来替我观望

and then i gave you my heart

于是我把心脏送给了你

to fill in the emptiness in your chest

让你能填满胸口的空虚

and then i gave you my brain

于是我把大脑送给了你

so that you can learn to love

你便能去学会如何去爱


——《Bathtub Mermaid》

评论(5)

热度(389)

  1. 共4人收藏了此图片
只展示最近三个月数据